Zamojskie Winogranie 2023

Winiarnia Zamojska

Zamojskie Winogranie 2023 – kampania

Strategia komunikacji IV edycji Festiwalu organizowanego przez Fundacja Winiarnie Zamojskie

Przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji IV edycji Festiwalu w Zamościu o nazwie Zamojskie Winogranie.

Kampania prowadzona była przez nas przez dwie edycje i podejmowaliśmy szereg działań z nią związanych począwszy od zaprojektowania i zakodowania strony festiwalowej, przygotowania i zakodowania systemu zakupu wejściówek na festiwal (formularz) oraz przygotowania materiałów promocyjnych do dalszych działań tak jak np. szeroka promocja festiwalu w ramach kampanii social media, utworzenie i promocja dedykowanego wydarzenia na profilu Facebook, kampania MMS z uwzględnieniem geotargetowania, udostępnianie relacji na bieżąco w trakcie trwania wydarzenia.

Zakres pracy agencji:

  • Projektowanie graficzne
  • projektowanie i kodowanie strony www
  • zakodowanie i uruchomienie systemu zakupu wejściówek
  • utworzenie i monitorowanie ogólnopolskiej kampanii bannerowej we współpracy z Hybrid Programmatic
  • utworzenie i monitorowanie kampanii Social Media (Facebook i Instagram)
  • kampania MMS, PUSH, geotargetowanie – przygotowanie i wdrożenie kampanii
  • prowadzenie profilu Facebook (posty sponsorowane, dedykowane wydarzenie na profilu Facebook)
  • raportowanie wyników
instagram facebook linkedin
na górę