Konkurs w sieci sprzedaży

Showmax

Showmax - Kasa od Showmax

Konkurs prowadzony w sieci sprzedaży play – skierowany do kanału Telesales.

W ramach konkursu konsultanci Telesales byli nagradzania bonami Sodexo za każde 2 aktywacje showmax przez klientów, którym aktywowali komponent. Liczba zwycięzców w danym etapie konkursu była ograniczona. Dodatkowo w konkursie wyłanialiśmy zwycięskie zespoły oraz konsultantów z największą ilością aktywacji. Do wygrania było nawet 20 000 pln.

Dodatkowo w ramach konkursu został stworzony landing page, na którym konsultanci mogli otrzymać kody zniżkowe do Telepizza, oraz darmowe dostępy do showmax i aplikacji Coyote w zamian za wypełnienie quizu wiedzy z oferty showmax.

Zakres pracy agencji:

  • Online
    • landing page konkursowy
    • mailing do uczestników
  • IN-STORE
    • plakaty
    • wobblery
    • ulotki
    • brandowane koperty na nagrody
  • Pozostałe:
    • koncepcja konkursu
    • design KV akcji i przeformatowania
    • produkcja i dystrybucja materiałów BTL
    • koordynacja konkursu
    • mini eventy w lokalizacjach na start oraz w trakcie trwania konkursu
    • raportowanie
    • wydanie nagród
    • bieżąca obsługa konkursu, w tym formalno-prawna: regulaminy, reklamacje
instagram facebook linkedin
na górę