Konkurs w sieci sprzedaży
Showmax
Showmax - Kasa od Showmax
Konkurs prowadzony w sieci sprzedaży play – skierowany do kanału Telesales.
W ramach konkursu konsultanci Telesales byli nagradzania bonami Sodexo za każde 2 aktywacje showmax przez klientów, którym aktywowali komponent. Liczba zwycięzców w danym etapie konkursu była ograniczona. Dodatkowo w konkursie wyłanialiśmy zwycięskie zespoły oraz konsultantów z największą ilością aktywacji. Do wygrania było nawet 20 000 pln.
Dodatkowo w ramach konkursu został stworzony landing page, na którym konsultanci mogli otrzymać kody zniżkowe do Telepizza, oraz darmowe dostępy do showmax i aplikacji Coyote w zamian za wypełnienie quizu wiedzy z oferty showmax.
Zakres pracy agencji:
-
Online
- landing page konkursowy
- mailing do uczestników
-
IN-STORE
- plakaty
- wobblery
- ulotki
- brandowane koperty na nagrody
-
Pozostałe:
- koncepcja konkursu
- design KV akcji i przeformatowania
- produkcja i dystrybucja materiałów BTL
- koordynacja konkursu
- mini eventy w lokalizacjach na start oraz w trakcie trwania konkursu
- raportowanie
- wydanie nagród
- bieżąca obsługa konkursu, w tym formalno-prawna: regulaminy, reklamacje