Zamojskie Winogranie 2023
Winiarnia Zamojska
Zamojskie Winogranie 2023 – kampania
Strategia komunikacji IV edycji Festiwalu organizowanego przez Fundacja Winiarnie Zamojskie
Przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji IV edycji Festiwalu w Zamościu o nazwie Zamojskie Winogranie.
Kampania prowadzona była przez nas przez dwie edycje i podejmowaliśmy szereg działań z nią związanych począwszy od zaprojektowania i zakodowania strony festiwalowej, przygotowania i zakodowania systemu zakupu wejściówek na festiwal (formularz) oraz przygotowania materiałów promocyjnych do dalszych działań tak jak np. szeroka promocja festiwalu w ramach kampanii social media, utworzenie i promocja dedykowanego wydarzenia na profilu Facebook, kampania MMS z uwzględnieniem geotargetowania, udostępnianie relacji na bieżąco w trakcie trwania wydarzenia.
Zakres pracy agencji:
- Projektowanie graficzne
- projektowanie i kodowanie strony www
- zakodowanie i uruchomienie systemu zakupu wejściówek
- utworzenie i monitorowanie ogólnopolskiej kampanii bannerowej we współpracy z Hybrid Programmatic
- utworzenie i monitorowanie kampanii Social Media (Facebook i Instagram)
- kampania MMS, PUSH, geotargetowanie – przygotowanie i wdrożenie kampanii
- prowadzenie profilu Facebook (posty sponsorowane, dedykowane wydarzenie na profilu Facebook)
- raportowanie wyników